Showing posts with label friends. Show all posts
Showing posts with label friends. Show all posts

Tuesday, July 12, 2011

angan angan

aku jealous tengok kakak aku sebenarnya. dia belajar di UTM. macam2 kelebihan dan kemudahan ada. sebab tu bila nak sambung degree nanti, aku nak sambung dekat mana2 antara 5 universiti paling top di Malaysia. UTM, UKM, USM, UPM atau UM *tak mengikut ranking. 


aku dah kira2 dah. hahaha. dah siap survey kursus yang mereka tawarkan lagi. and awal aku dah tolak tepi UM - sebab dia tak tawarkan kursus eektronik (elektrik, adalah). lagi, aku dah tolak tepi USM juga -pasl jauh lah pulak (utaqa tuuu, tak mo lah ceq). dan lagi, aku tolak UTM - pasal dekat sangat dengan rumah. sekarang tinggal dua pilihan, UPN dan UKM.

angan angan tak salah. tapi kalau nak benda tu jadi realiti, aku kene tambah lagi usaha yang yang tak seberapa ni. barulah mencabar. cehh. tapi kalau sambung UTeM pun ok bah. i love to be in the middle - family and him.

senag cerita, mana uni pun sama je. kesedaran dalam diri tu lebih penting. jadi, tengoklah nanti aku sambung mana. haha :D


***bila habis dip nanti, nak berpisah, mesti sedih kann

Wednesday, May 4, 2011

sambutan kecil kecilan

asalnya nak wish aja :) tapi, bila ada yang sponsor kek,
jadilah satu 'party' kecil kecilan.
yang meraikan rakan sekelas, Nurhana Abu Hussin dan Syaimaa Zamil
semua pun sibuk bersiap, macam nak pegi jamuan besaran.
padahal dekat pondok wakaf asrama je
dan saya selalu salh pilih baju. hahah
malam ni saya nampak gemuk pendek :P:P
haha. tapi tak kesah lah, sebab nanti letak lah gambar yang cantik2 je.
woohooo <3
ok, ni kira party penutup tahun 2 semester 2 jugak lah okay

okayy, ini dia our birthday girls & the indulgence





akhir sekali untuk kauorang berdua,
have a blast!! :D

Friday, February 18, 2011

rasa baru

seronok sangat lepak dengan bekas rakan serumah, ala.
sebabnya, selama 7 minggu aku balik UTeM ni, aku asik bergaul dengan orang yang sama.
housemates dan classmates.
memang seronok dan selesa. tapi semacam 'pathetic'.

memang lepak mamak je dengan ala. tapi sangat  seronok.
make new friends, filled my mind up with new stories, dan minum 2 cawan teh tarik yang sangat creamy.
kadang2 rasa sunyi jugak. roomate aku selalu takde.
sibuk dengan aktiviti taekwando yang sememangnya takkan ada dekat rumah masa weekend.
atleast, dengan ala and friends, terbuka sikit minda aku dengan orang2 baru dan cerita2 baru.
hilang sikit rasa sunyi yang pastinya lebih sunyi dari housemates2 aku ni :)

dan tak lupa juga twitter yang membantu hilangkan sunyi aku ni.
jumpa lah balik dengan  saudara mara yang dan berkurun rasanya tak jumpa. 
i miss u guys :)

sekarang rasa segar sikit. tak sunyi sangat dan rasa baru. hahaa.