Friday, February 18, 2011

rasa baru

seronok sangat lepak dengan bekas rakan serumah, ala.
sebabnya, selama 7 minggu aku balik UTeM ni, aku asik bergaul dengan orang yang sama.
housemates dan classmates.
memang seronok dan selesa. tapi semacam 'pathetic'.

memang lepak mamak je dengan ala. tapi sangat  seronok.
make new friends, filled my mind up with new stories, dan minum 2 cawan teh tarik yang sangat creamy.
kadang2 rasa sunyi jugak. roomate aku selalu takde.
sibuk dengan aktiviti taekwando yang sememangnya takkan ada dekat rumah masa weekend.
atleast, dengan ala and friends, terbuka sikit minda aku dengan orang2 baru dan cerita2 baru.
hilang sikit rasa sunyi yang pastinya lebih sunyi dari housemates2 aku ni :)

dan tak lupa juga twitter yang membantu hilangkan sunyi aku ni.
jumpa lah balik dengan  saudara mara yang dan berkurun rasanya tak jumpa. 
i miss u guys :)

sekarang rasa segar sikit. tak sunyi sangat dan rasa baru. hahaa.

No comments: