Wednesday, September 14, 2011

berserah

kalau dah hari2 mama doakan yang itu untuk inda, inda ok je :]

mak aku sibuk suruh apply utm nanti dan dia doa aku dapat utm. senang. dekat. dia tak perlu nak risau2. bila macam2 yang dah berlaku, aku lebih redha. ikut kan segala kehendak mama. walaupun nanti jauh dari si dia. tak apa. aku percaya, kalau ada jodoh tak kemana. lagipun UTM fun apa! 






_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?892da23414b5a9bdfa33aeaad0dd5d2c

1 comment:

Lina Farhana said...

its okayyy kalau dekat pun. mana2 pun sama je :) harap2 kau dpt masuk utm!