Saturday, December 24, 2011

Fabulous

Iwant the fabulous, that is my simplest request....


Lama tak menulis, tiba-tiba pulak pagi yang indah ni aku ada idea nak menulis. Sedang2 hendak mencari satu nama yang ringkas, pendek, satu dan menarik untuk memperihal kecantikan, keseksian, gaya, kemas, disukai, menarik, cantik, mewah dan keterujaan. Aku pilih 'Fabulous'. Maaf guna perkataan orang putih, tapi ianya menarik apa! hihi :D Aku suka betul dengan Sharpay Evans. Walaupun dia sombong, tapi jauh didasar hatinya ada kelembutan dan kerendahan diri. Semua tu nampak dalam Sharpay's Fabulous Adventure. Mari aku tunjuk, apa yang aku nampak pada 'Fabulous'...

Kalau cari kat kamus online DBP, fabulous itu cantik tidak terperi. Cewahh!

Luxury and Stylish


Colourful and Attractive

Glittered and Sexy. kan??


Pink and Fabulos Sharpay Evans





No comments: