Friday, April 8, 2011

rumah

hai Johor Bahru, hai Skudai, hai Taman Universiti, hai rumah, hai isi dalam rumah. hai bestie.
aku rindu semua. 
tapi nak buat macam mana. kat sini banyak kerja. nak tinggal takut tak selesai.
mama pun 'purapura' cool aja sambil cakap, "tak pe lah. nak cuti dah punn"
nasib baik kepurapuraan dia tu bagi aku semangat.
lama betul tak balik rumah ni, boleh tahan jugak ye aku ni.
ni aku anggap dah boleh kira lepas 1 fasa ujian mental kalau nak pegi overseas. 
haha. poyo je. ujian dari segi mental kalau nak duduk overseas sebenarnya bertimpal hebatnya!
teringin tapi orang selalu cakap, kat Malaysia pun okay ape!
tapi aku nak tengok dunia. mungkin bukan dalam masa terdekat ni. 
nanti okayy. tunggu!

inilah keluarga tercinta :) say hi
alang2 ni, kenal kan lah yek. haha.
dari kiri : saya, kakak ya, mama, papa, adik emy (bukan abang okay)  haha
hadapan : adik akmal (sangat manja, bongsu lah katakan)
tepuk tangan to the tallest person in my famili, i rasa dia macho lah!

No comments: